dimarts, 27 de novembre del 2012

Treball modular GTIC i COED

El treball que ens van proposar consistia en fer un treball per parelles on tractéssim un territori el qual ens identifiques com a persones i explicar-lo a través de les sensacions i emocions que aquest ens transmetia.

La meva companya, Mireia Bastús, i jo vam estar pensant sobre què el podíem fer. Primer vam pensar de fer-ho sobre les Santes, la festa major de Mataró ja que les dos anem cada any, també vam pensar de fer-ho sobre la ciutat de Mataró però no ens acabava de convèncer i, al final vam decidir fer-ho sobre les Vacances. 

Un cop escollit el tema vam començar fent un guió del que volíem parlar i vam fixar un objectiu. Aquest objectiu era que després de la nostra presentació les companyes que estaven escoltant tinguessin ganes d'anar de vacances. Un cop fet el guió vam estructurar la presentació en 5 punts. 

El primer punt era la introducció on explicaríem una mica sobre que anàvem a parlar. En els tres punts següents vam fer una comparació entre diferents llocs de vacances. El primer era comparar poble i ciutat, el segon hotel i càmping i, finalment mar i muntanya. En aquest últim vam fer una petita activitat per tal d'interactuar amb el públic. L'últim punt va ser la conclusió.

A continuació un deixo el link del Prezi que vam elaborar per la presentació oral.

Reflexió
Amb aquest treball vam poder dur a terme tots els coneixements adquirits a l'assignatura de COED i GTIC. Personalment penso que va anar bastant bé ja que la sensació posterior a la presentació va ser bona. Penso que els nervis no em van jugar una mala passada ja que en cap moment em vaig quedar en blanc tot i que interiorment estava bastant nerviosa. Però tot i així vaig confiar en el treball fet i abans de començar vaig pensar en positiu i vaig dir-me a mi mateixa que no havia d'estar nerviosa ja que el públic eren les meves companyes de classe. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada