divendres, 14 de setembre del 2012

Qui sóc jo?


La primera activitat que vam fer a la classe de COED va consistir en agafar un full en blanc i descriure’ns a nosaltres mateixos. Després es van repartir els fulls a totes les companyes de la classe per tal de que cadascú llegís una descripció sense saber a qui pertanyia ja que era una activitat anònima. Aquesta persona que ho llegia havia de escriure en el mateix full un consell o comentari així com tres adjectius els quals creia que definien a aquella persona.

Reflexió
Al començament aquesta activitat m’ha costat bastant ja que mai m’havia posat a descriure’m i això m’ha costat una mica. Però tot i la dificultat de descriure’m a mi mateixa ha estat més fàcil que no pas intentar saber qui havia escrit la descripció que vaig llegir només pel simple fet de llegir quatre ratlles. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada